30 Aralık 2007 Pazar

köyümüze dadanan çakallar

geçen sene köye gitmiştim orda çektim bu görüntüleri :)
köyün inekleri azalınca dedim bi araştıriiim
meğer aşağı kacarlar tarafından gelen hırçlar bizim heyvanlara dadanmış.
sonra gittim dereye bi iyi beslemiş kertenkele saldım ki hırçları kovalıya.
tabi bu da çözüm olmadı.
en son ineklere kitap dağıttım. böle sosyal sosyal konularda bilgilendirdim. derken inekler köye gelmez oldu baş kaldırdılar, yok efendim sütümüzün %50 si bizde kalcak filan...

bu atış böleee gider....

söz konusu videoyu 23 milyon dünyam insanı izlemiş, bi siz eksiktiniz buyrun...
bu arada yukarıdaki hikayenin devamı var ama istek olursa anca yazarım ;)


1 yorum:

yazmak_eylemi dedi ki...

yaz abi kardiş
istediğin istek olsun..)))
ben senin yaratıcı hikâyelerini her zaman sevmişimdir bilirsin

gerçi geçen yılki "salamura" hikâyemle sana iyi depar atmıştım ama.... neyse!!!