21 Mart 2008 Cuma

forward

bir kaç e mail adresim var ve çoğu zaman arkadaşlarım bana çok güzel emailler atıyorlar. gelen e mailleri beğenmeme rağmen ( tabi ki hepsini beğenmiyorum da işte ayıp olmasın :))) ) genelde bana geleni başkasına göndermiyorum. gönderdiğimin kişiye özgü olması gönderdiğimi değerli kıldığını düşünüyorum ( bu cümlede bi tuhaflık var ama .... büyük ihtimalle cümleyi anlamayanlar olabilir ama zaten anlatmak istediğim de bir kaç cümle aşağıda :) endişeye gerek yok ( borçkada en çok kullanılan cümleyi yaziiim " problem yok" "sıkıntı yok" ). neyse bugün bloğumu yalnız bırakmanın verdiği vicdan azabını azaltmak niyetinde olduğum için bu forward konusunu yaziim dedim. ( yine allak bulak olacak gibi geliyor üffff, yav ben ne anlatıyordum)

bugün gelen 2 e maili sizinle paylaşiim

1. yemeklerden sonra ve ya yemek esnasında soğuk içecek içmemeliymişiz, sıcak içecekler içmeliymişiz: çünkü yemekte bulunan yağ soğuk içecekle karşılaşınca katılaşıyormuş. bu katılaşma işi damarlara kadar uzanıyormuş, uzatmadan sağlıklı bir ömür için güzel bir öneri ( güzel olan ise "bu e maili sevenleriniz ile paylaşın"ı paylaşmak)

2. gençler kitap paylaşımına çokfarklı bir boyut kazandırmışlar. düşünün binlerce genç bu çalışmaya katılmış... okuduğun herhangi bir kitabı, bittirdiğin yere bırakıyorsun.

Hiç yorum yok: