9 Haziran 2008 Pazartesi

silifke kampı

(ek bilgi: google a sMetin Rengiilifke kampı yazınca direk benim blog çıkıyor, millette bilgi almak için bakıyor, umarım bakanlar dümdüz gitmemiştir, bu ne biçim site yavvv :)))


bari bilgilendirici bişi yaziim de geleni boş göndermeyelim :))


ahada kalınacak yer...mebin kampı (resme tıkla büyüsün)

Nasılmı gidiyoruz??? mersin otogarından silifke arabasına bin kapızlıda in, köşedeki güleryüzlü abinin dolmuşuna atla o seni kapıda indirir :))




hizmet içi eğitim için mersin silifkeye bakanlık tarafından gönderildim. çocukluğumdan beri hayal ettiğim bir kamp ortamına seçilmiştim. işin ilginci silifkeye gitmek için başvurduğum kurs çıkmamıştı. erzurum kursuna devam nitelikte bir kursa kendilliğinden seçilmiştim :)))









istanbulda kız kulesini görmüştüm ama kız kalesini görmemiştim. rivayete göre kral aşifte kızının yılan tarafından ısırılmasını önlemek için resimdeki kaleye yollamış. (falcı kadının öngörüsü tabi)


sonra prensese üzüm götürürlerken yılan üzüm sepetinin içine atlar (prenses üzümü büyük ihtimal şarap yapıyordur, eee yalnızlık zor tabiii) sonuçta yılan prenses ile demlenirken krala yakalanırlar ve ikisini de öldürülür.










resimdeki güzel insanların çoğunluğu fen ve teknoloji öğretmeni...

sabah öğle ve akşam demeden dersi ve denizi birlikte yürüten ekip...








bunuda yapmasam biryerim şişerdi kesin...








sol baştan sayarsak; alper, ben,bülent,kerim ve ömer. tam bir kafa dinlemeydi benim için arkadaşlar da sağolsun çok kafa adamlardı... fırsat olsa da kerim size otobüs yolculuklarını anlatsa, kesisn çatlarsınız :))) demii yiğeennn





cennete giriş; toplam 900 küsur merdiven, aşağılarda bir kilise ve en dipte torağın altında bir su sesi, nasıl cennet demişler anlamadım...







2 yorum:

yazmak_eylemi dedi ki...

bunca kısa ama bunca öz ancak bu kadar güzel özetlenirdi bi tatilli kurs.
oh oh darısı bize..)))

Buketblu dedi ki...

sevgili abiciğim ;

sırf sana olan saygımdan bu fotolara ilişkin yorum yapmiciim...

kıhkıhkıh:)