15 Ağustos 2008 Cuma

iş arkadaşları :)))


bu resimdeki iş arkadaşlarımın o an neler düşündüklerini yazmadan geçemiycem;

ben: 1.250+yol+eşin yolluğu+kira-araç-işçi=????? offfff

Muhammed: tabiki bu resimdeki en yakışıklı benim... sanırım baranda 3 e yakın yolluk alır...

Bekir: kaçırsam daha mı az masraf olur acaba, bu arada müdürün en önde olması gerekmez mi laaaannn

Mustafa: ya ne laf anlamaz adam yaaa, saati 75 diyorum hala tuturmuş ne diyorrr...

Mikail: şöle deniz kenarında olsam ayaklarımı suya uzatsam.... şarıııll şuruuulll dalgalar, bir elim yağdaaa bir elimm baldaaa offff offf offff

puket: aman da yerim genişliycek aman da yerim genişliycek, artık koltuğa da uzanırımmmm...

esengül: bekle kanada ben geliyorum...

arzu: bu köyün ağası benem :)))

cemile: kerimi tekrar askere yollasammm mı acaba :)))

Tülay: iki makina var hangisine baksam acaba... dur hasan diğerine bakıyor, bende buna bakiiiim :)

Hasan: bizim makina buydu dur ben bizim makinaya bakiiim

1 yorum:

Buketblu dedi ki...

yaaa herkes gidiyo baran kimler gelicek merakla bekliyorum bu arada benim yerim hep genişti ebat itibariyle....)