4 Ekim 2008 Cumartesi

Black cat white cat

Üniversitedeyken sinama topluluğunun düzenlediği bir filme gitmiştik. Film başladı.... bi baktım , bulgaristan da geçen bir filmin içine düşmüşüm. usta bir yönetmen ve usta oyuncular dışında müziği de enfesti. yıllar sonra filimi tekrar izlemek istediğimde yanlış isim ile arayınca doğal olarak bulamadım. geçenlerde salih arkadaşın verdiği bir isim ile kutsal bilgi kaynağına danışınca, şıp diye film, müzik önüme döküldü. filmi bulabilirseniz izleyin müziği aşağıya koydum buyrun bi de siz dinleyin. ama sonuna kadar dinleyin kafamın tasınnı attırmayın....

Bubamara (Main version) - No Smoking Orchestra

3 yorum:

Guclu dedi ki...

Faydalı olabildiysem ne mutlu bana. Hem ben de senin sayende Kara Kedi Ak Kedi filmindeki oyuncuların aynı zamanda çok beğendiğim Çingeler Zamanı'ndaki oyunculardan oluştuğunu öğrendim. Hemen şimdi Kara Kedi Ak Kedi filmini indiriyorum netten :)))

baranbra dedi ki...

birileri ile birlikte izlemeni tavsiye ederim :))

yazmak_eylemi dedi ki...

E TIKLIYOM ÇALMIYO KARDİŞ..)))