29 Aralık 2008 Pazartesi

ZEYNEP

Bir kuzucuğumuz daha olduu...




4 yorum:

yazmak_eylemi dedi ki...

oyyyyy yavruşum benim, pek bi güzel melek gibi.bu kez bu bana benzeyecek biliyorum.
anası babası dururken ille de halasına..)))bilmem artık, pek bi otlakçı gördüm kendimi. sen de doğur senin de olsun demeyin valla böölee o kadar, ablalık hakkımı kullanıyom..))

CANLARIM GÖZLERİNİZ AYDIN,GÜZEL BAHTIYLA DOĞMUŞ OLSUN. ÖPÜYORUM ÇOK ÇOKKK SİZİ..))))

baranbra dedi ki...

Bir tanesin halası..
teşekür ediyoruz..

Buketblu dedi ki...

bilgecim üzgünüm ama bu bebek esmer diil beyaz tenli bilmem dikkatinizi çektimi. Ha huyu halasına mı benzer bilmiyorum ama cemreciğim her zaman benim askerim olacak. Mesela ilerde kar yağınca kar topunu babasına benim yerime o atacak İNŞALLAH!!!!!

Aklımda neden sürekli muzurluk avr acaba???

bide her kar yağdığımda mideme bi fil oturuyor sindiremediğim bişiler var:))))

baranbra dedi ki...

hahahahahaha

bittin olum sen

etrafında kar varsa benden sana tavsiyeee
hep arkana bak
her an kafana senin kadar bir kartopu indirebilir birisi

kim ki,

tabiii kiiii
BENNNNN