24 Mayıs 2009 Pazar

misafirlerim


arada sayaçtan bakıyorum nerelerden bloguma giriliyor diyeeee,
kardeşim bi slm attın bi yorum yazın,
yok...
oku kaç oku kaç...
ahada bloguma gelenlerin dağılımı :)))
bulacam olum sizi bulacam...
gaçamannnnn...







mesela erzincanlı arkadaş önce buketi okuyup sonra bana uğruyon galibaa :))


slm sana ( bari ben slm veriim)





Herkesin adresini vermiim, burdan demi ...
stanbul, Kocaeli, Bursa, Muğla, Antalya, Ankara, Ardahan, Artvin, Kars, Erzurum, Van, Malatya ve Dirbakırdaki misafirlere slm ;)

7 yorum:

rabia dedi ki...

Selam Baran'cım bloğuna arada bakıyorum :))
haklısın pek msj yazmadım ama takipciniz arkadaşım yanlız hissetme kendini :)))
Sen şimdi beni haritadan bulursun diye yazıyorum :))))
Kendinize iyi bakın kızlarımı çok öpüyorum Elifimide
Sizleri çokk özledimm :((
Rabiş :))

JÜLİDE dedi ki...

merhaba öğretmenim....boğunuzda farklı tarzınıza bayılıyorum(ilk olarak)...buket öğretmenime de size de sık sık bakıyorum.ne de olsa sizi çoookkkkk özledim..arkadaşlarda her fırsatta bakıyor...en önemlisi ben varaım ben.yalnız koymam sizi merak etmeyin.eşinize,zeynepe ve cemrecime kocaman öpücük...
ellerinizden öperim...
JÜLİDE......ARTVİN.....BORÇKA.....

baranbra dedi ki...

kardeş senin yerin bellii zaten..
bi bakıyorum kemalpaşa tamam bu bizim rabiş diyorum :))
buralara yolun düşerse bekliyorum canımmm...
kocaman öpüldün;)

baranbra dedi ki...

bende sizleri çok özledim :)))
gözlerinden öpüyorum...

Ümran dedi ki...

Değerli Baran Kardeşim,
Ben Vandan geliyom blüğuna. Teprik ederim. Çok güldürüyon beni. Yav bu şey nası bişey gardaş? herkeşin şeyini görüyon demek. Çok güzel vallah.

Başarılar.

Ümran dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
rabia dedi ki...

Desene uydudan direk görünüyorum :))))))
İstanbula geldiğimde geleceğim ilk ev sizin ev olacak kardeşim. sizleri çooook özledim cemrem burnumda tütüyo zaten.Sizleride bekliyorum kemalpaşada bir eviniz olduğunu unutmayın sakın :)
hepinizi çok öpüyorum :)))