8 Ağustos 2009 Cumartesi

guldik ve açık ekmek

google a baktım guldig denilen bir kavun cinsi için, yoktur böle bişi dedi, dedim allah allah, nasıl olur, nasıl bilmezler, hemen resmini çektim koydum buraya...
çok büyümüyen bu kavun cinsi taddığım en iyi kavun cinsidir. ayrıca çoğu kimse sırf kokusundan dolayı evine , arabasına koyar, çocukluğumuzun bir çok macerasına konu olan bu bitkiyi seviyormuyum neyim :)))
belkide yöreme özgü olduğu içindir.




aşağıdaki açık ekmeğin resmini koymak için çekecektim ama malesef saldırıya uğradı :)))





1 yorum:

yazmak_eylemi dedi ki...

nerden bilcek millet kardeş, biz gibi araştırmacı bir doğulu olmak gerek..) bi tanıdığımızın bahçesinde yetişirdi de daha minikken lır koksun evi mis gibi bir kokuya boğsun diye odaya koyardı. tabrumaya müsait bir ortam yoksa çürüyordu zavallı ama tahminimden daha dayanıklı çıkıştı ööle bi kavun cinsi için.