15 Eylül 2007 Cumartesi

balık aşkına

bugün balık avlamak için çoruh kıyısına indim. yem olarak, kaşar peynir ve tavuk eti kullandım. balıklar yemleri çalmada o kadar uzmanlaşmışlar ki inanın yem takmaktan yoruldum.

nehir seviyesi alçalmışken kıyıdan 1 metre uzaktaki bir taşın üstüne fırlayarak daha iyi bir avlanma mevzisi edindim ( sanki savaş var mevzi filan :) ) derken edindiğim mevzi ( :D ) sayesinde balıklar hazırladığım yemleri takır tukur yoklamaya başladılar, bende tam modda girdim ki birden ayağımda bir ıslaklık hissettim.sola baktığımda nehir şişim şişim üzerime gelmez mi ( abartmıyorum realy, belkide abartıyorum neyse ) ıslanmış ayaklarla taştan kıyıya zıpladım, yaklaşık 20 metre fırlamışım ( abartmıyorum :D ) neyse şaka bi yana adrenalini uzun süredir bu kadar kanımda hissetmemiştim. herkese tavsiye ederim, dolu bir barajın altında balık avına çıkın, veya çıkmayıın ;)


aşağıyada bahsettiğim nehrin bi vukatlı resmini koyuyorum!!!

Hiç yorum yok: