19 Eylül 2007 Çarşamba

"kalemimun uci yooog"

:D bu gün acayip komik bi olay yaşadım

okulumuzdaki arkadaşlardan biri yüksek lisansa başvurmak için şehir dışında olduğundan bugünkü nöbetini ben tuttum ( kabul edildiğini burdan övünçle belirtirim).
öğrencilerin sınıfa girmesini sağlamaya çalışırken. birinci sınıflardan minicik bir kızın sırtında çantası, elinde kalemi hüngür hüngür ağlayarak merdivenlere yöneldiğini farkettim.
"kızım zil çaldı nereye ???"
"kalemimun uci yoog"
"ne olmuş"
"kalemimun uci yoog"
"anlamadım ne oldu kızım"
"kalemimun uci yoog"
:) "ver bakiiim kaleminu"
"ühühühüh ühühühü yog işte yoggg"
sınıfına götürdükten sonra bir arkadaşından kalemtraş aldım ve açmaya başladım
açıyorum, kırılıyor. açıyorum, kırılıyor. açıyorum, kırılıyor.
en son baktım kalem kalmıycak. kalemin ucu görülecek şekilde açtım ve kızı çağırdım.
"bak işte var ucu"
kız kaleminin ucunu görünce görnül rahatlığıyla sırasına oturdu. tabi beni de gün boyu sürecek bir surat ifadesi ile bıraktı :)

3 yorum:

Buketblu dedi ki...

bence cemile hanımı nasıl korkuttuğumuzu da annatmalıydın.bide kızların kulaklarını çekip nası kıpkırmızı yaptığını...sonra o tuncelili atatürkün yanındaki adamı...
:)
Ne çok olay olmuş bugün yafu!
Yorgunluktan ölüyooommm.Yarın okula geç gelicem ilk 3 dersim boş!!!
havamı da attım giddim bare
lülü

baranbra dedi ki...

sana yapacağım şakaya az kaldı bekleee :)))

Buketblu dedi ki...

abi acı bana noolur!! allanı seversen:)