30 Nisan 2008 Çarşamba

civciv


Babamın mühendislik harikası, kümes ve odunluk entegre tesisinde tavuk beslediğimiz dönemlerden kalma bir civciv sevgim vardır... ( bir yerde okumuştum yurtdışında çocuklarda hayvan sevgisi oluşsun ve de sorumluluk bilinci gelişsin diye ana sınıfında her öğrencinin bir hayvan beslemesini sağlıyorlarmış...) çok şanslıyım bu konuda, çünkü bir çok hayvan besledim, içlerinde en sevdiğim de civcivler olmuştur. (kaçınızın babası yatağına yumurtadan yeni çıkan bir civciv getirmiştir...(ki düşünün 21 gün boyunca o çocuk tavuğun altını her gün kontrol edecek kadar tırlatmış :))) )

bu konu uzayacak gibi, ben iyisimi özetliiim. öğrencilerimden biri laf arasında civcivlerinin olduğunu çıtlattı. bunu duyar duymaz öğrencimden birini kızıma getirmesini istedim. sağolsun mehmetcim kırmadı beni, civcivi getirdi. civcivi görünce kızımın sevgisi görülmeye değerdi.
öğrencime şıklık olsun diye de civcvin ismini ŞEKER koydum;)))

3 yorum:

Buketblu dedi ki...

Kahrolsun içindeki HAYVAN sevgüsü:)

Elektrikli sobayı civciv için açık unuttuğunu ve muhabbet kuşu için neler yapıtığını da itiraf et. Bide köpeklerden neden bu kadar çok korktuğunu açıkla:)

Vırt gel ağızlı kardeşin:

buket

Buketblu dedi ki...

kahrolsun içindeki hayvan sevgüsü!!!

yazmak_eylemi dedi ki...

hakkatten dediği kadar var çok sevimli yafu. Yalnıiki güne nası da büyüyo hemen şaşırım kaldım. E kardiş tabi teknik biliyon karartma günleri babında..))))