17 Nisan 2008 Perşembe

Üzerine su dökülen laptop


Bahar ile birlikte enerji patlaması yaşayan kızım, son vukuatiyle, kalp krizi geçirmeme sebep oldu :)) olaylar şöyle gelişti: şalgam suyu canım çektiğinden marketten şalgam suyu almıştım. eşimden hararet anında şalgam suyu istedim. laptobumun yanına konan şalgamın rengini beğenen kızımda, ilginin ortağı olan laptoba haince bir saldırı gerçekleştirdi. koca bir bardak şalgamın laptoba döküldüğü an ağır çekim gibiydi :)))
hızlı bir hareketle kızımı alıp eşimin üzerine fırlattım :))
pardon onu sonra yaptım :)))
şaka bi yana, hızlı bir hareketle önce laptobu ters çevirdim, akabinde (bu kelimeye de gıcık oluyorum) elektrik bağlantısını ve pilini çıkaardım, sonra saç kurutma makinası ve kağıt havlu yardımıyla israf olan bir miktar şalgamı içtim :))
bir iki iş bilen ile görüştükten sonra bilgisayarı 2 gün dinlenmeye bıraktım.
dınınınımmm işte yazımı bilgisayarım ile yazıyorum ( biraz şalgam kokuyor ama buna da şükür )

1 yorum:

yazmak_eylemi dedi ki...

GEÇMİŞ OLSUN KARDİŞ! ben de aynı badireyi yazın atlatmışrtım bilirim nası bi karın ağrısı olduğunu. ööle ya biricik lap-toplarımı; daha borcu bitmeden vs. üSTELİK DÖKME HALTINI YİYEN DE BEN OLDUĞUM İÇİN kızacak kimseyi de bulmaıyosun, emin ol bu daha da asap bozucu bi durum. Neyse ki tüm korkularımıza rağmen lap-toplarımız bırakmadı ya bizi önemli olan bu..)