20 Şubat 2009 Cuma

göbeğim

bir arkadaş ile kilo hakkında konuşurken, iş inada bindi, dedim bak bloğumda göbek ile ilgili şiir yazdırma bana, netekim yazdırdı. aha da yazıyorum :))) tüm geöbeği ile mutlulara...

Mutluluk getirdin bana ey yüce göbeğim

Köy deviren tarafıma inat senin için beslenirim.

Gölgende karıncalar ve kuşlar besledim.

Tepsiye gerek yok artık sen varken göbeğim

Yemeği kesip spor yaptırdılar

Sensiz mutlu olacağımı sandılar

Ama bir türlü anlamadılar

Sensiz olmuyor ey yüce göbeğim

Her öğün yedim kana kana

Ama sen hiç yüz çevirmedin bana

Gömlek düğmelerini iterek hep göz kırptın bana

Ütüye gerek bırakmadın benim yüce göbeğim...

Yazan : BEN:)))

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Nazire yapmak gerekirdi ne yazık bende şairlik istidadı yok!

Unknown dedi ki...

Nasılda güzel göbeği olan herkesin duygularını dile getiren bir şiir olmuş bu. Ama kesinlikle bestelenmeli.Grup Vitamine gönder sen bu sözleri. Göbeği olan bayanlara bir faydasını da ben söyleyim tecrübelerimle sabittir. Toplu taşım araçlarında hamile olduğunuzu düşünerek insanlar yer veriyor:)) İlkay

yazmak_eylemi dedi ki...

MUHTEŞEMSİN..)))))))))

Buketblu dedi ki...

oy çok güldüm ya nedir bu kim verdi bu ilhamı sana:) cık cık cık:) süpper olmuş mr yücegöbek:)))

baranbra dedi ki...

bi kerem benim göbeeem yok. okulumdaki iki göbekli arkadaştan ilhamlandım ( biri adsız rumuzlu kişi olabilir)
ama göbek potansiyeli var gerekli temel atılmış durumda...
bir öğretmen arkadaşımızın lafı vardı " mutluluk dengesiz beslenmede saklı"
doğru olabilir mi acaba...