18 Şubat 2009 Çarşamba

lap topa su döküldü


counter dan baktım. Bazıları benim sayfama google dan "lap topa su döküldü" araması ile misafir olmuş ( gerçi benimkine cadaloz kızım şalgam dökmüştü ama neyse) umarım aradıklarını bulmuşlardır. ben yine özet geçiiim. lap topunuzun tüm elektrik ( pil de dahil) bağlantılarını kesin 3 gün kuru ve sıcak ortamda tutun ve kesinlikle çalıştırmayın.

ara tatilde antalyadayken bebişler üşümesin diye evi fazla mı ne ısıttık ne !!! derken benim bilgisayarda kurumuş şalgam suları gevşeyivermişler. sabah baktım çalışmıyor. neyse istanbulda bakarız dedim. eve yakın bi ..ş.ba servisini aradım ...

-asus ta tamir edebilirmisiniz???

-hallederiz abiii

iki gün sonra aradılar.

-abi lap tobun ana kartı yanmış

-eeee

-anakartı değişecez

-ne kadar tutar

-880

-hönggg

-yapalım mı

-zöng

-abii??

-abiler götürsün seni

-anlamadım

-şey yok kardeşim ben şimdik işteyim sonra arıycam sizi

aciiiyiiip moralim bozzuldu. arkadaşlar git yenisini al yaaa dedilersede

bilgisayarıma olan sevgimm beni engelledi

dedim dur şu anakart fiyatları ne bii bakimmm...

350 ile 400 civarı olduğunu görünce tepem attı. dedim herhalde bunlar 300 e tamir yapacaklar üstünü de kavun, peynir ve rakı alıp lap taobumun üzerinde dansöz oynatarak alem yapacaklar...

neyse hemen internetten araştırma yaptım 4 yer belirledim tlf aradım, fiyat filan aldım uzatmiiim. en son kadıköyde bir elektronikçi iş hanında 280 e tamir ettirdim ve de ne güzel ki şimdik size yazabiliyorum :DDD

Hiç yorum yok: