14 Şubat 2009 Cumartesi

osuruk maçı :))))

üniversitedeyken ilk yıllarda yurtta kalıyordum. 8 kişilik odada aynı sınıftan arkadaşlar ile barınıyorduk :)))
bir akşam üstü lavaboya uğramıştım elimi yüzümü yıkarken lavabonun köşesine yaslanmış iki yakın arkadaşımın sohbet etmekte olduğunu gördüm. derken yanımıza aynı odadan bir arkadaş geldi. 4 kişi çökmüş sohbet ederken sigara tüttüren lerden biri kaçırıverdi bırrrtttt. diğer arkadaşta arkadaşı bozmamak için
- bir sıfır öndesin dedi hemen akabinde booorttttt diye salladı sonra bir bir dedi.
-sonradan gelen arkadaşta şoka girdi tabi
derken ilk golü atan bi tane daha salladı bırtttttt
-durum iki bir dedi
bunun üstüne şoktan çıkan arkadaş orta sahadan salladı
bııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııırtttttttttttttttttttttttttttttrtttttrtrtrtrtrtrtrrtttttttoooottrrrtttt
-sonrada sevinç naraları atarak ben kazandımmm diye çığlık atmaya başladı.
diğer iki arkadaş hadiii len bu basket maçı mı bu bir sayılır dediler
aklıma geldikçe halen güldüğüm bu olay tam bir çok güzel harerketler bunlaralıkkkkkk

1 yorum:

Buketblu dedi ki...

sarmışız yine O konulara cık cık cık. ama çok güldüm walla:)))