23 Kasım 2008 Pazar

nar yeme şekli 2

geçen eklediğimiz nar yeme şekline çok fazla teşkür aldığım için, üşenmedim yeni bir nar yeme şekli yayınlıyorum....

evet geçen yayınladığımız nar yeme şekli için fazla kuvvet gerektirdiği için daha nazik olanlar için biraz daha kibar olanını anlatiiim. (üni. arkadaşım fahrinin annesinden öğrenmiştik)

önce narın üst bölümünü bıçakla keselim (resimde çok alttan kesmiş, ben daha üsten kesmenizi tavsiye ediyorum, yoksa şıp şıp diye nar lekesii iğiyyy)



sonra narın damarlarından altına doğru bıçak ile ince bir şekilde çizilir.


tüm damarlar resimdeki gibi bıçakla çizilir (yine resimdeki çok derin çizmiş) . ..

en son olarak nar iki avuç arasına alınarak ayrılır. artık nar elma dilimleri şeklinde tabağınızda sunuma hazırdır... ( yine de ben birince tekniği daha çok seviyorum, kendi buluşum olmasından kaynaklı olabailr :)))

Hiç yorum yok: