15 Kasım 2008 Cumartesi

tenis


2 aylık bir tenis dersinin ardından ilk turnuvama katılmış bulunuyorum...
3 maçtan iki tane kazanırsam gruptan çıkabileceğim söylendi. ilk maçı yaptığım kişi hakkında küçük bir araştırma yapiiim dedim. aldığım cevap biraz ümit kırıcıydı.
- büyük ihtimalle turnuva birincisi olacak kişiymiş :(((((
böle bir olayda küçükken yaşamıştım. tunceli anadolu lisesindeyken yeni öğrendiğim satrançı bir turnuva ile sınıyim dedim. ilk rakibim türkiye 2. olunca boyumun ölçüsünü çabucak alıverdim. ikinci maçı ise elemanın kardeşi ile yaptım, sonuç malüüm ( bunlar evde habire maç yapıyorlarmıymış neymiş , sinir oldum çelme takıp ikisini birbirine vurdurma planımdan son anda vazgeçtim) neyseki üçüncü maçımı kazandım da eve puansız dönmedim. o olaydan sonra satrançtan aciiip soğudum.
düşünsenize iki tip karşı karşıya oturmuş (ben genelde hızlı oynarım, rakibi beklerkende aciiip sıkılırım, artık hayal dünyasında gezinirken, bir ses gelir sıra sende.... pişti mi haa pardon :)))
sonra bakarım... allah belanı vermesin bunu mu oynadın leeen, iki saatir bu hamle için mi bekletiyon beni, tovvbeee tovbeee...çaaattt paaattt :)))
neyse uzatmiiim ben bu gece
6-3
ve
6-0
yenildim. artık önümüzdeki maçlara bakceeez
gruptan çıkarsam haber veririm, bir haber çıkmazsa, sizde sormayın anlayın artık tammaaaam mııııı...

Hiç yorum yok: