23 Kasım 2008 Pazar

Zaman

zaman ağır bir bataktı sanki.... (bize düşen yanmaktır 2001)

zaman dediğimiz kavram insanların uydurması. o kadar gerçekçi ve etkileyiciki, herkesi etkisi altına almış. çok uzun yazmamayı ilke edinmişken bu konudan nasıl çıkacam ...telaşlandım birden.

örnek 1: canlıların yaşları vardır ama herbirinin yaşamını sonlandırma süresi faarklıdır. hücresel anlamda bir hücrenin yaşam süresi farklıdır burdan yola çıkarak 40 yaşında herkes aynı ölçüde yaşlanmaz

örnek 2: herhangi bir olayın gerçekleşme süresini değiştirirsek zamanıda değiştirmiş oluruz.

misal dünyanın kendi etrafında dönme süresi dünya için böyledir. sadece bizim gezegenimiz 365 gün 6 saat te yıldızının etrafında dolaşır.

öfff ne karıştı demi kafanızzzz. aslında amacım güzel bir paylaşım yapmaktı.
zamanımı yaşarken sevdiğim dizileri hep kaçırırım. şimdi öyle bir site buldum ki burdan çok beğendiğim dizilerin izleyemediğim bölümlerini izleyebilirim...

TAVSİYE DİZİLERİM

Big Bang Theory 1.Sezon (bir kaç bölüm izledim, komedi, )

Dexter 1.Sezon (bir kaç bölüm izledim, psikolojik gerilim, )

Dr. House Md 1.sezon (izlemeyi planladığım ve bir türlü başlayamadığım, )

Heroes 1.Sezon (2 sezonunu peş peşe izledim)

How I Met Your Mother 1.Sezon (2 sezonunu peş peşe izledim)

Kyle XY 1.Sezon(izlemeyi planladığım ve bir türlü başlayamadığım, )

Lost 1.Sezon(2 sezonunu peş peşe izledim)

Prison Break 1.Sezon(2 sezonunu peş peşe izledim)

Smallville 1.Sezon(2 sezonunu peş peşe izledim)

South Park 1.Sezon(2 sezonunu peş peşe izledim)


nerden mi izleyeceğiz :))))
işte burdaaa
http://www.canlidizi.com/index.php

Hiç yorum yok: